Aktualizácia - Balancovanie SP
Nové balančné zmeny pre karty špecialistov:
Majster Wolf
Spôsob, akým fungujú jeho ultimátne schopnosti, sa zásadne zmenil, takže každá z nich teraz slúži individuálnemu účelu. Odteraz zbierate body za každý zásah zručnosti a získavate 'Ultimátnu auru' aktivovaním ultimátnych zručností. Na najvyššej úrovni môžete použiť svoje „Ultimate Tri-Combo“ na zničenie svojich protivníkov!
Holy Mage
Liečenie svätého mága sa teraz zvyšuje s jeho vlastným maximálnym HP: čím silnejší si, tým viac dokážeš vyliečiť svojich spojencov! Niektoré z jeho schopností boli navyše prepracované, aby ponúkli ešte väčšiu podporu v boji proti raidovým bossom.
Crusader
Poškodenie, ktoré Crusader dostáva z trojitého nabíjania, bolo mierne znížené. Na oplátku sa jeho základná zručnosť zrýchlila a zmenila sa na plošný útok, ktorý dokáže zraniť niekoľko nepriateľov naraz. Okrem toho boli prepracované jeho liečenie a zručnosť 'Growing Shield'.
Vrah
Vrah môže teraz svojim dýkam spôsobovať kritické poškodenie svojim protivníkom na dlhší čas. Na oplátku sa jeho poškodenie pri výbuchu mierne znížilo.
Dragon Knight
Dračí rytier sa teraz lieči, keď nepriatelia zaútočia na jeho zručnosť 'Draconium Shield'.
Blaster
Trvanie buffu niekoľkých schopností sa mierne zvýšilo. Navyše, jeho zručnosť „Dragon's Breath“ teraz spúšťa buff pre hráča namiesto debuffovania súpera.
Gravity
Zníženie poškodenia jeho manového štítu bolo mierne vylepšené.
Hydraulic Fist
Hydraulic Fist teraz získava späť manu, keď nepriatelia zaútočia na jeho zručnosť „Frontal Block“.
Arcimág
Arcimág sa teraz lieči len o polovicu menej ako jeho spojenci.
Zved
Zved teraz znižuje menej kritické poškodenie prichádzajúcich útokov.
Seer
Cooldown schopnosti 'Mind Sink' bol zvýšený. Navyše, zníženie poškodenia jeho manového štítu bolo oslabené.
Dark Gunner
Zníženie poškodenia jeho manového štítu bolo výrazne znížené.
Berserker:
Schopnosť 'Break Armour' teraz znižuje úroveň obrany nepriateľa o 5 namiesto 7 úrovní.
Vylepšené herné funkcie
Ako už bolo oznámené, táto aktualizácia obsahuje aj niektoré ďalšie vytúžené vylepšenia „Kvalita života“, ktoré by mali vaše dobrodružstvá v NosTale trochu spríjemniť. V hre budú vykonané nasledujúce vylepšenia:
Raid Asgobas bol prepracovaný: obtiažnosť predsiení bola znížená a teraz musíte v raide poraziť podstatne menej príšer.
Raid Revenant Paimon bol prepracovaný: teraz už nemôžete pri raide používať mountov a niektoré príšery môžu vidieť neviditeľných hráčov. Na oplátku máte teraz zaručený kameň SP9 Perfection Stone po každom nájazde.
Vstupy do raidu sa teraz spotrebúvajú až po úspešnom dokončení príslušného raidu.
Truhlice s odmenou za nájazd sú teraz naskladané v inventári (namiesto toho, aby zaberali jeden inventár na položku). Z nich získate predmety s náhodnou úrovňou vzácnosti medzi R0 a R6. Toto sa netýka obzvlášť vzácnych truhlíc R7 a R8: zostávajú ako samostatné položky.
Cena zvitkov a rezistencií z obchodu s nájazdovými tokenmi 8. zákona bola znížená.
Kompletný zoznam zmien nájdete v patch notes.
Crux™
Hlava rodiny
Zdroj: Odkaz